Film





Hayatımın bir film olmasını isteseydim ne mi olurdu?


Şimdikiler aksine; aldatma yok, entrika yok, yalan yok, yanlış anlaşılma yok...
Sevgi, saygı, anlayış, birlikte başa çıkma var. Kısaca filmi huzurla izledim. Sinirlenmedim, üzülmedim. Huzur hissettim.
İşte  benim  hayatımın olmasını istediğim hali.


Sonra düşündüm ve dedim ki; bunlar olmasaydı nasıl gecerdi hayat, ne öğrenirdik ki? Ya da ne anlam katardı bize, oluştururmuydu şimdiki karakterlerimizi? Biz, biz olur muyduk?
Sudan çıkmış balık misali yönümüzü bulmak için çırpınmazmıydık?

Pazarda kaybolan bir çocuk gibi avaz avaz anne diye bağırıp ağlamazmıydık?

Çok basit olmayı isteriz hep yaşantımızda.  Basitlik  ya yaşadığımız hayatin ta kendisiyse?
Nankörüz , benciliz... Hep bize verilenin daha fazlasını istiyoruz hayattan. Ama bizler bize verilenlerle biziz, farkına varamiyoruz.
Bir gün oturup saatlerce düşünmeliyiz kendimizi. Güzel bir lavanta kokusu ve hafif bir müzik eşlik etmeli. Ruhumuzu doyurmalıyız sakince,  yavaş yavaş.

Benliğimizdeki kendimizi bulmalıyız. Etrafı , onu-bunu değil kendimizi düşünmeli ve hayata bakış açımızı değiştirmeliyiz.
İşte o zaman hem kendimize hem de başkalarına faydalı olabiliriz.

En önemliside çevremizi iyileştirmek için kendimizi iyileştirmeliyiz...



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Korku

Yorgun