Karanlık
Sıcacık evimde sıcacık yatağımda üşüyorum. Ruhum en karanlık köşede en soğuk duvara yaslanmış doğacak güneşi bekliyor. Bilmiyorum ne kadar sürecek bu bekleyiş. Belki bir ömür sürecekte tam gözlerimi yumma vakti geldiğinde güneşim yeni doğmuş olacak. Belkide hiç doğmadan sonsuzluğa acılacak gözlerim. Bir gökkuşağı çıkacak yağan karanlığın içinden simsiyah tüm renkleri. Hayatın tüm renklerini icine hapsetmis gibi karanlık, gök yüzünün mavisini, gökkuşağının renklerini müebbet etmiş kendine. Yine simsiyah hayallerim, yine karanlık kalbim ve yine kimsesiz ruhum.. Karanlıklarda ruhum Kaybolmuş bir pusum Güneşi hiç doğmayacak Yağan bir bulutum Acıyor yüreğim Sensiz bomboş ellerim Rengini kaybetmiş bir gökkuşağı gibi Şimdi gözlerim ...