Gönüldaş Olmak
İki yabancı insan , biri bir diyarda diğeri bir diyarda. Ne gormusler daha önce birbirlerini ne de var olduklarından haberdarlarmiş.
Karşılanmışlar bir gün ho8c olmadık zamanda hiç olmadık yerde. Bir sohbet etmisler iki etmişler derken gönüldaş olmuşlar. Zordur gönüldaş olmak . Zordur gönülden geçenleri bir başkasının anlaması. Ama bu iki kişi anlamışlar birbirlerini. Başkalarının o da dert mi dediklerine bu iki kişi derman olmuslar kendilerince. Zordur göz göze gelmeden, tanımadan dost olmak , başkasını anlamak.
Konuştukça konuşmuş bu bizim ikili , anlattıkça kalpleri kanamış da vazgecmemişler. Çünkü anlamışlardı kanadikca iyileseceklerini. Konuştukça zehir akacaktı anlamışlardı.
Korkuyorlardi bir yandan , korkularına izin vermediler. Yol buydu ya dostluk yolu, vira bismillah dediler baş koydular bu yola. Kimse anlamayacaktı onları biliyorlardı fakat bilmek önemli değildi artık. Susarak anlıyorsa iki kişi birbirini gerçek dostluk vardır orda. Hiç bitmeyecek.
Belki yolları kesişmeyecek bir daha ama unutmayacaklar birbirlerini ömür boyu.
Yol onların yolu, yoldaşlık onların...
Yorumlar
Yorum Gönder