Korku


Vazgeçemediğim bir ilişkide sıkışıp kaldım, yüreğim paramparça. Bir enkazın altinda kalmışçasına acı dolu, nefessiz ciğerlerim. 
Ne olacak, nasıl olacak bilmiyorum? Ne yapmam gerekiyor onuda bilmiyorum? Ama bildiğim bir şey var, o da beynim bitsin derken, kalbim biraz daha diye direniyor. O direndikçe sevgim batıyor. Her direnmede kalbimden biraz daha fazla kan akıyor içime. 
Kimsesiz kalmaktan korkuyorum sanırım. Sevilmemekten hiç.
Susuz kalmaktan, aşksız kalmaktan. Ama bu durum devam ederse acı dolu bir karanlığa dönüşeceğimden de korkuyorum.

Ne yapmalı, nasıl yapmali karanlığa dönüşmeden?

Yok mu acısız aşk? Yok mu mutlu sevdalar? 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yorgun

Film