Kintsugi
İnsaniz biz neler görüyor bu gözler, neler işitiyor kulaklar. Ve nelere paramparça oluyor kalplerimiz.
Tabiatımız gereği kırılmaya müsaitiz. Ama bunu bile bile en yakınım dedigin tarafından kırılınca bir daha bir araya gelemiyorsun. Keske Japonların kırılan eşyaları bir araya getirme " Kintsugi " sanatı gibi kırılsak ama birlestirme sonucu o kadar güzel bir sey olsak.
Mümkün degil maalsef...
İnsanız kırılıyoruz ama en guzelide tevekkül. İnanmasak, hayal kurmasak nasıl başa çıkarız ki bu sıkıntılardan.
Hayatımız boyunca hep kendimize odaklandık. Görmedik bizden kötü durumda olanları. Hep bizden iyilere imrendik. Ve hep kalabalık olmak istedik.
Ama kalabalık olmak aslında daha çok yalnızlık demekti anlayamadık. Konusmak istedik. Ama sustuklarımız daha cok sey anlatti bilemedik.
Bir gaflet uykusundan uyanamadık..
Bizler uyudukca hep sırtımızdan bıçaklandık. Kimseye inanmamayı, güvenmemeyi öğrendik.
Dedim ya insaniz her sey bizim icin.
Sondaki iki paragraf çok iyi izah etmiş durumumuzu
YanıtlaSilHayat gibi. Yaşadıkça bir anlam bulamayiz ta ki sonlarına gelene kadar. 🙏🏼
YanıtlaSil